part time travel consultant

Kami memerlukan pegawai pemasaran secara part time untuk produk pelancongan syarikat kami.
Gaji adalah berdasarkan pada komisen atas jualan. Bagi pekerja yang berjaya mencapai target jualan akan diberikan bonus bulanan dan tahunan.
Kerja ini adalah secara Online dan Offline Sahaja. Segala bahan untuk mempromosikan produk pelancongan akan disediakan oleh syarikat. Anda boleh bekerja dimana sahaja dan pada bila - bila masa. Terpulang pada usaha anda untuk melipat gandakan pendapatan anda. Kami akan mencadangkan strategik untuk memasarkan pakej pelancongan kami. Anda juga boleh menentukan strategik pemasaran anda sendiri.

Bayaran komisen akan dibayar terus untuk setiap pakej. Bayaran bonus adalah bulanan bagi sesiapa yang mencapai target. Selain itu anda juga berpeluang untuk melancong ke luar negara sekiranya anda berjaya mencapai target bulanan/ tahunan.

Boleh mencuba bagi sesiapa yang masih tidak bekerja. Peluang untuk mendapatkan pendapatan maksimum yang mungkin. Tak rugi untuk mencuba :)

Anda boleh mendapatkan dahulu maklumat komisen dan bonus bagi jawatan ini dengan menghantarkan permohonan melalui. Whatsapp: 011 - 23685334 (Whatsapp Sahaja)