PART TIME - Stock Inventory & Operation Admin

Kami memerlukan seorang yang sangat teliti dan cekap membantu menguruskan hal ehwal operasi harian.

TUGAS:

1. Mengendalikan pesanan harian mengikut senarai nama pelanggan di sistem urus pesanan
2. Mengemaskini tracking number semua pesanan harian mengikut SOP yang akan diberikan
3. Menguruskan aliran stok harian
4. Membantu menguruskan proses penghantaran.
5. Mengendalikan kerja- kerja tambahan lain sekiranya perlu.

KRITERIA yang kami cari:

1. SPM / Sijil / Diploma In Administration / Management / Pengurusan Perniagaan / Logistik / Operation atau yang berkaitan
2. Tinggal di Shah Alam atau berdekatan dengan Shah Alam
3. Warganegara Malaysia.
4. Mempunyai lesen kenderaan dan pengangkutan sendiri.
5. Focus, teliti dan boleh mendengar arahan, rajin, disiplin dalam penjagaan masa
6. Cepat belajar, suka explore dan cekap menguruskan kerja
7. Tidak merokok
8. Wajib datang ke office di Seksyen 7 Shah alam (Kawasan perindustrian Bukit Raja Selatan)

MAKLUMAT TAMBAHAN

1. Waktu dan Hari bekerja : Isnin - Jumaat (9.00 pagi - 5.00 petang)
2. Cuti tahunan, cuti sakit dan cuti am
3. Gaji dibayar secara bulanan

PERMOHONAN SILA EMAIL RESUME ANDA KE operation@likemethod.com dengan "TAJUK : PART TIME STOCK INVENTORY ADMIN"

Dokumen diperlukan :

1. 1 Keping Salinan IC
2. Sijil-sijil berkaitan
3. 1 keping Gambar terkini berukuran passport

Calon yang terpilih akan dipanggil untuk sesi temuduga.