Projek Telefoni USD 10 Sejam


Salam Sejahtera Pengguna App Kerja Sambilan,

Anda masih boleh turut beserta dalam menyumbang kepada teknologi dengan mendaftar kepada projek telefoni kami.

Daftar segera dengan klik pada pautan di bawah dan hantarkan borang tersebut (Ianya mengambil masa 2 minit). Guna link dibawah.

https://appen.formstack.com/forms/eoi_mly&field71451595=242341

Perserta akan menerima insentif yang lumayan sebanyak USD 10 (≅RM 42) untuk empat panggilan yang dibuat, dalam tempoh 10 hari bekerja selepas selesai penilaian kualiti. Walau bagaimanapun, sekiranya anda hanya membuat kurang dari empat panggilan, anda akan dibayar secara berkadar.

Butiran tugasan:

Anda dikehendaki mengadakan 4 perbualan ringkas yang berlangsung selama 15 minit bersama keluarga atau rakan anda dengan menggunakan telefon bimbit anda. Perbualan tersebut akan dirakam, tetapi tiada sebarang maklumat identifikasi peribadi akan disimpan, tanpa sebarang kos, melalui pengantara muka web kami. Kami akan menyediakan senarai topik perbualan (contoh: percutian, wayang, kewangan, pembelajaran dan rakan) and anda boleh berbual tentang apa sahaja. Anda boleh membuat panggilan pada masa yang sesuai dengan anda.

 Anda dan penerima panggilan mestilah:
  1. berumur 18 tahun ke atas
  2. bertutur dalam Bahasa Malaysia sebagai bahasa ibunda dan menetap di Malaysia (kedua-dua pemanggil mestilah mempunyai loghat Malaysia)
  3. mempunyai telefon bimbit tersendiri (talian tetap tidak boleh digunakan)
  4. Suara anda hanya boleh dirakam selama maksimum 1 jam untuk projek ini, sama ada sebagai pemanggil ataupun penerima.
Kami masih menantikan penyertaan dan sumbangan anda.