Recruiter Part Time Online Home BAsed RM800 - RM1000

Anda inginkan pendapatan pasif secara part time sehingga RM800 -RM1000 sebulan?

Anda ada akaun facebook?

Pendafataran adalah percuma dan tiada kos tersembunyi.

Anda dibayar pada setiap 21 hb terus ke akun bank anda.

CARA KERJA:

1. PILIH KERJA YANG INGIN DIIKLANKAN 


Semua senarai kerja dikategorikan kepada beberapa peringkat (tiers), dimana anda boleh memilih daripada Tier 15 (RM0.15 untuk setiap satu pendaftaran), Tier 30 (RM0.30), Tier 45 (RM0.45), Tier 60 (RM0.60), dan Tier 75 (RM0.75). 

Jumlah wang akan dibayar kepada 50 pendaftar pertama mengikut kadar yang ditetapkan dalam Tier namun akan dikurangkan kepada satu tahap Tier yang lebih rendah untuk 50 pendaftaran kedua.

Contohnya, anda mengiklankan kerja kosong Tier 45, RM 0.45 akan diberikan untuk 50 pendaftar pertama dan diturunkan kadar kepada Tier 30, diikuti dengan 50 perdaftar seterusnya sehinggalah Tier 0. Kami akan menghantar SMS kepada anda setelah kadar Tier berubah.

Tier 90 merupakan pekerjaan yang begitu 'hangat' dimana ia memerlukan pekerja dengan kadar segera. Anda akan menerima e-mel secara automatik apabila tawaran kerja di peringkat ini telah dibuka.

Terdapat dua kaedah untuk memilih senarai kerja:

 

2. MULA MEMPROMOSIKAN KERJA 

Setelah URL bersama Ref Code sudah lengkap, anda boleh pilih cara untuk mengiklankannya : samada melalui artikel, pos blog, media sosial dan sebagainya. Anda lebih mengenali pembaca anda.

Kerja yang ditawarkan adalah dari pelbagai bidang. Contoh kerja yang di tawarkan:
Non-Exec: Despatch, Sales Assistant, Driver dsbnya.
Exec: Manager, Programmer, Graphic Designer dsbnya.
PERHATIAN!
Semasa mendaftar, WAJIB UNTUK SERTAKAN ALAMAT URL FB DAN BLOG/ WEBSITE ANDA. Sekiranya tiada blog/ website anda boleh GUNAKAN ALAMAT FB ANDA.

Ini kerana ramai yang mendaftar tapi oleh kerana tiada blog/website permohonan mereka masih pending.

Sekali lagi:
Semasa mendaftar, WAJIB UNTUK SERTAKAN ALAMAT URL FB DAN BLOG/ WEBSITE ANDA. SEKIRANYA TIADA BLOG ATAU WEBSITE anda boleh GUNAKAN ALAMAT FB ANDA.

Okay, jika dah sedia sila click APPLY