Pemandu Kereta Diperlukan Di Selangor, Negeri Sembilan, Melaka dan Johor

Kepada sesiapa yang bermnat (lelaki atau perempuan) untuk mendapatkan income tambahan sebagai pemandu part time atau full time. Mestilah mempunyai lesen yang sah (bukan lesen P) dan tiada sebarang rekod kesalahan trafik dan jenayah.

Pemandu mesti bebas daripada penggunaan dadah, alkohol dan tidak merokok. Mesti mempunyai disiplin yang tinggi dan komited dalam menjalankan tugas. Mesti menjaga adab dan tidak dipengaruhi oleh masalah peribadi dan keluarga.

Selain itu mesti mempunyai kenderaan sendiri (kereta) yang dijaga baik dari segi luaran, dalaman dan enjin yang diselenggara dengan kerap dan baik. Kereta tidak mempunyai sebarang masalah kerana ini akan mengganggu tugas anda.

Mesti seorang yang berhemat ketika memandu dan penyabar. Boleh berbahasa Inggeris walaupun tidak fasih masih boleh diterima.

Mesti mempunyai handphone android/ iphone/ windows phone yang mempunyai whatsapp, waze dan applikasi online lain. Mesti mempunyai talian internet mobile data yang mencukupi.

Untuk permulaan mesti mempunyai duit backup sendiri untuk keperluan kecemasan kerana payment hanya akan diberikan mingguan.

Penting!
  • Mesti ada lesen kereta yang sah
  • Mesti ada kereta atas nama sendiri atau nama anda sebagai pemandu yang dibenarkan dalam cover note insurans kereta
  • Mesti tiada rekod jenayah, kesalahan trafik dan bebas sebarang pengaruh tidak baik
  • Mesti mempunyai kereta dalam keadaan baik
  • Mesti ada smartphone yang boleh whatsapp/waze/maps dan lain-lain apps yang berkaitan
  • Mesti boleh bertutur bahasa Inggeris fair/ good
Tiada sebarang bayaran dikenakan untuk permohonan kerja sebagai pemandu ini. 

SILA VIEW VIDEO INI DAHULU